הזמנה לאסיפה כללית – יום שלישי, 25 בדצמבר 07

האסיפה השנתית של העמותה תתקיים ביום שלישי, ט"ז בטבת תשס"ח, 25 בדצמבר 2007, בשעה 16.00, בבית בן-גוריון, שד' בן- גוריון 17, תל אביב.

סדר היום:

16.00 – מפגש בחברותא, רישום וכיבוד קל

16.30 – דברי פתיחה
דיווח – רומק פיין, יו"ר העמותה
דו"ח כספי – יחיאל שליטין, גזבר כבוד של העמותה
דו"ח ועדת הביקורת – יעקב הירש, יו"ר ועדת הביקורת
אישור האסיפה הכללית למוסדות העמותה ולדו"ח הכספי

17.00 – הרצאת אורח: אלוף (מיל') עמוס חורב ירצה על הנושא: "דרך עוקפת לטרון".

18.00 – שאלות ותשובות בנושא ההרצאה ובהמשך – דיון חופשי בענייני העמותה.

בהמשך, דיווח על פעילות ועד העמותה מאז הדיווח האחרון בדצמבר 2006.

בברכה,

רומק פיין, יו"ר העמותה

הערה חשובה: לצערי נפלה טעות במכתב שנשלח אליכם בדואר. התאריך של האסיפה השנתית נכון, היום נרשם כיום רביעי, צריך להיות: יום  שלישי, כפי שרשום כאן.  

3 Responses to הזמנה לאסיפה כללית – יום שלישי, 25 בדצמבר 07

  1. ברק הגיב:

    שלום רומק,
    אני הנכד של נח גולד.
    נהניתי היום בכנס שלכם ושמחתי לראות את האנשים ששחררו את ירושלים יחד עם סבא שלי.
    יופי שכל החומר הזה קיים באתר. אתעמק בו בהזדמנות, ובינתיים צירפתי את האימייל שלי. אתה מוזמן לעשות בו שימוש לכל מידע שצריך להגיע לסבא.
    תודה
    ברק.

  2. מרים הגיב:

    אי עושה גיאוטופ על הקרב על הקסטל. אם מישהוא מכיר מישהוא שאני יכולה לראיין או שיוכל לעזור לי למצוא חומר ומסמכים ארכיונים- אני אשמח אם יגיד לי. תודה רבה!

  3. יעל הגיב:

    מרים!
    בבקשה שלחי מייל ל-
    yael932@walla.co.il
    ותכתבי שזאת את.
    יש לי מה לדבר איתך.

להשאיר תגובה

