פרוטוקול האסיפה הכללית שנערכה בתאריך 30.7.2012

פרוטוקול מהאסיפה הכללית של העמותה שנערכה בבית בן-גוריון בתל-אביב ביום שני, י"א באב תשע"ב, 30 ביולי 2012

מועד תחילת האסיפה נקבע לשעה 16.00. לאחר כיבוד קל, נפתחה האסיפה בשעה 16.30.
השתתפו במפגש כ-20 חברים.
חבר ועד העמותה, עו"ד יעקב יולוס שניהל את האסיפה, פתח בדברי ברכה לכל המשתתפים.
רומק דיווח על פעילות הוועד מאז האסיפה האחרונה:
בקופת העמותה נשאר סכום של פחות מ-10,000 ש"ח. בקרן לירושלים נשאר סכום של
כ-2,000 ₪. היות ואנו מטבע הדברים מתמעטים כל שנה (רק לפני ימים אחדים קיבלתי הודעה על פטירתו של נוח קופרמן ז"ל, חבר נאמן בעמותה), ביקשנו כבר בשנה שעברה סכום של 200 ₪ כדמי חבר. כך גם השנה.
בקשר לאתר הזיכרון של חטיבת "עציוני": הפסל עומד במקומו ולא נפגע כמעט. בחלקו התחתון יש שריטות שנעשו כנראה ע"י ילדים. כפי שדיווחתי, בנינו שביל מאבן שמגיע עד האתר וכן משטח עגול סביב הפסל בקוטר של שלושה מטר. בתהליך העבודה נעשתה טעות מסוימת, כך שהשביל והמשטח אינם בגובה הקרקע כי אם כ-15 ס"מ מעליה ומשום כך התקצר גובהו של הפסל ב-15 ס"מ. גדעון גרץ, הפסל, מתרעם ודורש תיקון. הציע להוריד חלק מהאבנים סביב הפסל כך שייוצר בור בקוטר של מטר וארבעים, ואפשר יהיה לראות את כל הפסל שגובהו 4 מטר. התיקון יעלה כ-12,000 ₪. אשתדל לגייס את הכסף הזה מתורם.
הדבר המשמעותי ביותר שהתרחש בשנה האחרונה הוא ההתעצמות של דור ההמשך. מאז שחטיבת המילואים 408 קיבלה את השם "חטיבת עציוני" ובה גם גדוד "מוריה", נוצרו קשרים נהדרים איתם. הם רואים את עצמם כממשיכי דרכנו כלוחמים. לדוגמא: ביום הנחת הזרים בירושלים, לקראת יום הזיכרון, הצטרפו אלינו 10 קצינים וקצינה אחת. בשבע מכוניות, חלקן עם דגלים, עברנו יחד בכל המקומות בהם הצבנו לוחות זיכרון. היה זה אירוע מרשים. בפגישה האחרונה של וועד העמותה, אושר מינויו של סמי קרסנטי, מג"ד מוריה, כיו"ר דור ההמשך שלנו.
לאחרונה הוזמנו למחנה אימונים "אליקים" הנמצא ליד יוקנעם. מוסה ואנוכי סיפרנו על הקרבות בירושלים בתש"ח. חטיבת "עציוני" החדשה מבררת אפשרות הדפסה שנייה של ספר "מוריה" כדי לחלק ספרים לכל חיילי החטיבה. אם הדבר יצא לפועל, גם אנחנו נצטרף ונדפיס ספרים נוספים.

לאחר הדיווח אישרה האסיפה את הדו"ח הכספי, שאותו הציג חברנו יחיאל שליטין. זכריה אלחנתי, יו"ר וועדת הביקורת, אישר אותו. האסיפה הכללית אישרה את דו"ח הפעילות ואת הדו"ח המילולי. כמו כן אישרה האסיפה את הרכב ועדת הביקורת ואת הרכב חברי וועד העמותה:

חברי הועד:
רומק פיין יו"ר
יצחק אלכסנדרוני
מיקי כהן
יודקה תג'ר
מרים טמיר-רופין
יהודה מרגלית
יעקב יולוס
סמי קרסנטי (מג"ד מוריה)
מוסה ירקוני
יחיאל שליטין

גזבר – יחיאל שליטין

ועדת ביקורת:
זכריה אלחנתי יו"ר
יצחק ארמוני חבר

חברינו יודקה תג'ר סיפר בצורה מרתקת על עברו בירושלים ועל ספרו של משה דיין: לחיות עם התנ"ך.

האסיפה ננעלה בשעה 18.15.

חתומים:
עו"ד יעקב יולוס
חבר וועד העמותה

רומק פיין
יו"ר העמותה

 

תזכורת: מי שעדיין לא העביר 200 ₪ דמי חבר לשנת 2012 , מתבקש לעשות זאת בהקדם.

כתיבת תגובה